U.C.I.A Paris-St.Germain 1837-1967

Hello everyone, I'm from Belgrade, Serbia and I do not speak French so I will type in English if you don't mind. I'm looking for any kind of info about this pendant or key chain or whatever it is. Since there is a locomotive represented with a word ,,Paris'' written beneath it I thought maybe it's something connected to the French railroad, and since I could not find anything relevant on the internet, I'm posting this on your forum with hope that someone will maybe know what is this.
Thanks in advance!

Traduction a écrit:Bonjour tout le monde, je suis de Belgrade en Serbie et je ne parle pas Français, donc je vais écrire en anglais si cela ne vous dérange pas.
Je suis à recherche de toute information à propos de ce pendentif, porte-clefs ou quoi que ce soit.
A cause du fait qu'il y ait une locomotive représentée avec le mot "Paris", je pense qu'il y a un lien avec le ferroviaire français, et comme je n'arrive pas à trouver quelque information pertinente sur internet, je poste sur votre forum dans l'espoir que quelqu'un sache quoi que ce soit à son propos.

Merci d'avance !

Image

Image

upload image free